Komunikat startowy

Organizator i Sędzia główny

Tomasz Rogacki, PInO 756

ino-bambino.blogspot.com

zrobieniwbambino@gmail.com

budowniczy tras: Tomasz Rogacki


Termin i miejsce imprezy

05.10.2025 (niedziela), Wyspa Sobieszewska

Start wszystkich tras- wiata turystyczna nieopodal ul. Sobieszewskiej (szczegóły w zakładce "Dojazd") 

link do Mapy Google 

teren leśny, o urozmaiconej rzeźbie terenu i różnym stopniu przebieżności

 

Dojazd - informacje w zakładce DOJAZD

 

Harmonogram imprezy (może ulec zmianom)

9:30 rozpoczęcie imprezy (otwarcie bazy)

10:00 minuta "0" wszystkich tras - początek startu interwałowego

16:00 zamknięcie mety 

 

Trasy

Trasy mają charakter dzienny, jednoetapowy. Długość każdej z tras- ok. 6-8 km, liczona w linii prostej między punktami z ominięciem niemożliwych do przebycia przeszkód terenowych. Na każdej z tras kilkanaście punktów kontrolnych. Wszystkie trasy zaliczane są do Pucharu Pomorza Gdańskiego w Krótkodystansowych Imprezach na Orientację (PPG KInO) - LINK. Za ukończenie każdej z tras przysługują 2pkt. do odznaki OInO PTTK.

Do wyboru jedna z następujących tras (kategorii):

TU - trasa przeznaczona dla osób średnio zaawansowanych, z pewnym doświadczeniem w imprezach na orientację, w szczególności z umiejętnością marszu na azymut oraz poruszaniu się w terenie z niepełną mapą. Mapa niepełna, ale bez silnych przekształceń, z aktualizowaną treścią topograficzną oraz możliwymi elementami do dopasowania. Możliwe punkty stowarzyszone. Drużyny 1-3 osobowe. Możliwy start drużyn liczniejszych, ale bez klasyfikacji do Pucharu Pomorza Gdańskiego w KInO. Budowniczy trasy: Tomasz Rogacki

TZ - trasa zaawansowana, przeznaczona dla osób z dużym doświadczeniem w imprezach na orientację, dobrą lub bardzo dobrą orientacją w terenie, którym niestraszne jest poruszanie się w terenie przeważnie na azymut, z mapą o mocno ograniczonej treści, wymagającą używania wyobraźni. Mapa silnie modyfikowana, z przekształceniami, niepełną treścią oraz możliwą dużą liczbą elementów do dopasowania, wykonana z różnych podkładów map. Duża ilość punktów stowarzyszonych. Drużyny 1-2 osobowe. Możliwy start drużyn liczniejszych, ale bez klasyfikacji do Pucharu Pomorza Gdańskiego w KInO. Budowniczy trasy: Tomasz Rogacki


Zgłoszenia i opłaty startowe

Zgłoszenia przez FORMULARZ ZAPISÓW lub drogą mailową na adres Organizatora do dnia 02.10.2025 (czwartek) g.23:59. Po tym czasie tylko w bazie imprezy w miarę wolnych map. Zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń.

opłaty startowe:

  • 20zł od osób pełnoletnich niezależnie od trasy
  • osoby niepełnoletnie startują za darmo

wpisowe płatne 

  • w bazie zawodów- prosimy o odliczone kwoty
  • na konto bankowe organizatora: 64 1140 2004 0000 3602 3906 4535 z dopiskiem "opłata startowa InO BambInO 2025 + nazwa drużyny (lub imiona i nazwiska osób za które dokonuje się opłaty)"

 

Minuty startowe

Poszczególne zespoły startują w systemie interwałowym, zgodnie z losowo przydzielonymi minutami startowymi, które to zostaną opublikowane na stronie internetowej imprezy najpóźniej w sobotę, 04.10.2025 ok. godz. 20:00. Podczas zapisów przez formularz istnieje możliwość podania preferencji co do minuty startowej (wczesna/późna).

 

Świadczenia

kolorowa mapa dla każdego uczestnika

koszulka (folia) na mapę

karta startowa do potwierdzania punktów dla każdego zespołu

możliwość potwierdzenia 2pkt. w książeczce odznaki OInO

butelka wody i słodka przekąska na starcie

pamiątkowa naklejka

okolicznościowy długopis

 

 Obowiązkowe wyposażenie

  • naładowany i sprawny telefon (min. jeden na drużynę, numer wymagany przy zapisach- tylko dla celów bezpieczeństwa)
  • trwały środek do pisania (np. długopis)
  • kompas 
  • linijka, kątomierz
  • elementy odblaskowe


Wyniki

Wstępne wyniki będą opublikowane na stronie internetowej w ciągu 3 dni od zakończenia imprezy, czyli do 08.10.2025. Uczestnicy mają następnie 7 dni na zgłaszanie protestów/odwołań w formie pisemnej na adres email zrobieniwbambino(at)gmail.com.  Po tym czasie wyniki stają się ostateczne.

 

Postanowienia końcowe

Impreza odbywa się na podstawie zmodyfikowanego regulaminu "Zasadach punktacji i współzawodnictwa w turystycznych imprezach na orientację PTTK" stanowiących podstawę Regulaminu imprezy

Uczestnicy zapisujący się na imprezę tym samym oświadczają, że regulamin ten bezwarunkowo akceptują i zobowiązują się do jego przestrzegania.

Impreza odbędzie się bez względu na warunki pogodowe. W sytuacji wystąpienia lub realnego zagrożenia gwałtownymi zjawiskami pogodowymi mogącymi nieść niebezpieczeństwo dla uczestników, organizator zastrzega sobie możliwość przeniesienia imprezy na inny termin.

Impreza ma charakter turystyczny. Zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie i startują na własną odpowiedzialność. Startując w imprezie Uczestnik tym samym oświadcza, że nie ma u niego przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w tego rodzaju imprezie oraz że w razie nieszczęśliwego wypadku nie będzie dochodził (ani osoby trzecie) odszkodowania od Organizatora.

Wszystkich uczestników, którzy przerywają uczestnictwo w imprezie przed dotarciem do mety obowiązuje poinformowanie o tym fakcie Organizatora najpóźniej do godziny zamknięcia mety. Numer telefonu do Organizatora jest podany na mapie.

Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w imprezie tylko pod opieką rodziców/opiekunów prawnych bądź innych osób pełnoletnich, pod warunkiem okazania w tym drugim wypadku przed startem stosownego oświadczenia podpisanego przez obojga rodziców bądź opiekunów prawnych oraz przez osobę, która podczas imprezy sprawować będzie opiekę i ponosić odpowiedzialność za niepełnoletniego uczestnika. Wzór oświadczenia do wydrukowania i podpisania znajduje się w dziale pliki do pobrania oraz będzie dostępny także w bazie imprezy.

Za szkody wyrządzone przez uczestników zarówno wobec uczestników imprezy, jak i osób trzecich i vice versa Organizator nie odpowiada.

Organizator nie gwarantuje transportu Uczestników z trasy oraz na miejsce imprezy.

Uczestników imprezy obowiązują wszystkie ogólne przepisy i zasady prawa, w szczególności związane z poruszaniem się w lesie oraz po drogach publicznych, ochrony przyrody, przepisów przeciwpożarowych i stosowanie się do poleceń odpowiednich służb.

W szczególności obowiązuje całkowity zakaz poruszania się po:

  • szkółkach leśnych

  • terenach prywatnych i ogrodzonych

  • wydmach 

Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach związanych z realizacją Imprezy, zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO). Uczestnikowi przysługuje prawo do wycofania takiej zgody i może to zrobić w dowolnym momencie kierując korespondencję na adres email Organizatora. Uczestnicy zgadzają się również na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną i udostępniają w tym celu swój adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 144/02, poz. 1204).